Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian

  • masa pelepasan:2024-02-22 17:37:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:318
  • Penerangan pantas:

    Jabal os Saraj,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaJabal os SarajPenukar jenis

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Jabal os SarajPenukar jenis kering, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Nueva GuineaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Sangat disarankanKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,Jabal os SarajSaiz pengubah jenis kering 1600KVA, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Mod wayar pengubah jenis kering:


Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian



Mod wayar pengubah jenis kering:

pakejJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam dua pam dimulakan secara tambahan,Jabal os SarajName, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Lepaskan skru inti

Jabal os SarajBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,Jabal os SarajPengubah kotak terkubur, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

JabalosSarajMaklumat produk lain
  • NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

    NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

  • NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

    NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

  • PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

    PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

  • Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

    Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

  • Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

    Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

  • KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

    KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

  • KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

    KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

  • segera:Peringatan: Maklumat Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian memberi anda Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian oleh syarikat kami, perkhidmatan Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian. Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Jabal os SarajAplikasi pengubah tenggelam minyakPerincian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!